maanantai 20. joulukuuta 2010

Joulukorttihaaste

Mia Peikkokukkulalta haastoi laittamaan näytille kauneimman joulukortin. Säästin ennen kaikki kortit,mutta muutettuani takaisin tänne jouduin kovasti karsimaan tavaraa ,ja näin luovuin myös monesta joulukortista.Kauneimmat joulukorttini olen saanut äitini englantilaiselta kihlatulta,joka edelleenkin lähettää minulle joka vuosi todella kauniin joulukortin.Nyt on vaan niin,etten muista mihin olen ne laittanut! Mutta viimeisin oli edelleenkin hyllyllä ,joten laitan sen tänne,vaikka valkoinen pohja tuossa näyttää hieman harmaalta ja kultaiset kirjaimet vähemmän kultaisilta.Kortti on  kauniin yksinkertainen ,tuo sana ja jouluseppele siinä.Kaunista!

17 kommenttia:

  1. Lady Laetitia:niinpä onkin,minkä takia se vaan on edelleenkin hyllyllä...

    SusuPetal:kaikki,tosiaankin,muuta ei tarvitse:-)

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana kortti! Mä olen kyllä ehdottomasti sitä mieltä, että vähän on paljon ja yksinkertainen on kaunista, vai miten se nyt meni.

    VastaaPoista
  3. Hyvin kaunis. vähässä on niin paljon!

    VastaaPoista
  4. Kaunis on!

    Jael, näkisitpä sen, jonka edellä puhuva taiteilija minulle lähetti...Löhdenkin nyt häntä kiittämään.

    VastaaPoista
  5. Hippu;yksinkertaiset ovat monesti kaikkein kauneimpia!

    Hanne:vähässä on niin paljon,mutta sinulta saamani kortti on myös yksi kauneimpia saamiani kortteja.

    Leena.On se.Minä olenkin tainnut nähdä sen kortin,tässä vierelläni......

    VastaaPoista
  6. Eipä sitä paljon muuta tarvitsekaan.
    Minä lähetän kortteja tosi harvoin, saanut olen jonkun verran ja kaikki tärkeät ja kauniit on tallessa.. jossakin.

    VastaaPoista
  7. Kylla yksinkertainen on kauneinta!

    VastaaPoista
  8. Tuula:joskus on niin:-)

    Mia:Ai niin,tuossahan on appelsiineja;D

    VastaaPoista
  9. Yaelian:

    Kiitos sinulle ihanasta Joulutervehdyksestäsi.
    Olen niin iloinen kun muistit minua ja niin kaukaa, halaus!!

    VastaaPoista
  10. Sirokko:Pakko oli silloin karsia aika paljon tavaraa,joten otin vain parhaimmat,mutten nyt muista,minne ihmeeseen olen ne laittanut...

    Hanne:Kiva tietää,että se tuli perille,ja kiitos vielä kerran ihanasta tervehdyksestä,jonka sinä lähetit:-)

    VastaaPoista
  11. Kaunis kortti ja tärkeä sanomakin sanottu yhdellä sanalla.
    Minulla säästössä joulukortit kymmenien vuosien takaa, olisi mahdoton tehtävä valita sieltä kaunein. Ehkä ne lasten ominkäsin tekemät olisivat kauneimmat. Sanotaanhan, että kauneus on katsojan silmissä.

    VastaaPoista
  12. Tuure:on se,harmi kun en muista minne olen laittanut ne muut(tosi kauniit)ja nyt just en ehdi niitä etsiä.

    Hannele:just så...

    Unelma:niin,kauniisti tuossa sanottu ja yksinkertaisesti. Näinhän se on ,että kauneus on katsojan silmissä.Jos en olisi muuttanut niin monta kertaa (ja vielä eri maissa..)olisin varmaan säilyttänyt kaikki kortit...

    VastaaPoista

Vaikka näkyy että on sanavahvistus niin sen voi ihan hyvin jättää väliin,se kummittelee tuolla enkä saa sitä pois...